«آلزايمر» تابستان وارد مرحله توليد مي‌شود
 
«احمدرضا معتمدي» فيلم سينمايي «آلزايمر» را با مشخص شدن حامي مالي مي‌سازد.
 
 
«احمدرضا معتمدي» در گفت‌وگو یی در اين باره گفت: مشغول رايزني براي جلب حمايت‌هاي مالي هستم كه بخشي از آن نيز تأمين شده است.
وي افزود: بنا دارم امسال تابستان اين فيلم را بسازم و به اين دليل كه در فصل‌هاي ديگر سال در دانشگاه مشغول كارم، در صورت عدم امكان ساخت اين فيلمنامه، آن را براي سال آينده مي‌سازم.
فيلمنامه «آلزايمر» موضوعي اجتماعي دارد و تعداد شخصيت‌هاي آن برخلاف فيلم«قاعده بازي» كم است. 
معتمدي اين فيلمنامه بارها و بارها بازنويسي كرده است و اين بازنويسي همچنان نيز ادامه دارد.